Sponzor kružne klupe u vrtnoj učionici 2020.
Sponzor ozvučenja multimedijalne glazbene dvorane 2019.
Sponzor obnavljanja ružičnjaka u školskom vrtu 2017.
Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola
8. veljače 2024. kroz dva školska sata predstavnici Vijeća učenika sudjelovali su na radionici eTwinning projekta Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola, a radionicu su u školskoj knjižnici vodili stručni suradnici psiholog Dorijan Tržić i knjižničarka Đurđica Krčmar Zalar. Tema prve radionice bila je Razumijevanje i prepoznavanje emocija.
Emocije su izrazito bitan aspekt prilagodbe na odrastanje, a samim time i odraslog života. Cilj nam je bio pobliže upoznati učenike s njihovim emocijama, željenim reakcijama kada su one intenzivne, a isto tako obogatiti njihov rječnik kod iskazivanja emocija. Početak radionice obilježio je postupak upoznavanja kako bi se razvio osjećaj zajedništva i povezanosti. Nakon toga, pred učenike je bio postavljen zadatak odabrati jednu od asocijativnih slikovnih kartica koja ih privlači, a koje su bile ponuđene na stolu. Kada je svaki učenik odabrao karticu, imali svatko je pokušao objasniti zašto su odabrali baš tu karticu i kako je ona povezana s njihovim emocionalnim stanjem toga dana. Odgovori su bili zanimljivi i prožeti analizom. Svrha ove aktivnosti bila je saznati koja je razina izražavanja o emocionalnim stanjima učenika kako bismo prilagodili daljnji rad s njima. Zatim smo im predstavili neke situacije iz svakodnevnog života koje bi teoretski bile emocionalno nabijene te im ponudili mogućnost da opišu svoje reakcije u takvim situacijama te kako bi se osjećali da se nađu u istoj. Učenici su aktivno odgovarali i dali veliki broj primjera. Međusobno su podijelili ideje, a tada smo im pročitali neke od izraza za emocionalna stanja s kojima možda nisu bili upoznati te razgovarali o njima. Reakcije učenika bile su ispunjene zainteresiranim pogledima i spremnošću za učenjem. Dokaz tome bila je poprilična količina pitanja koje su postavljali kako bi se pobliže upoznali s pojmovima. Privodeći radionicu kraju, pustili smo im video u kojemu je vidljiv pokušaj jednog lika za razvedrivanjem drugog lika te ih je upitano kako bi oni postupili u situaciji kada vide da je pojedina osoba ispunjena negativnim emocijama. Ovdje prikazuju izrazitu razinu empatije što je cijeli postupak provedbe radionice ostavio u pozitivnoj atmosferi i osjećaju zadovoljstva. Neobavezni zadatak koji su dobili za iduću radionicu bio je pronaći riječi iz drugih jezika koje opisuju pojedine emocije, a teško je pronaći odgovarajući prijevod na hrvatski jezik.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisni linkovi |
Školstvo |
• Ministarstvo znanost... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Stručni skupovi |
• Upisi u srednje škole |
• Portal o upisima u s... |